Szczegółowy opis

Funkcje programu

Oferty internetowe

  • Obsługa serwisów handlowych oraz sklepów internetowych poprzez pluginy integracji
  • Wyszukiwanie i powiązywanie produktów z serwisów internetowych z wystawianymi ofertami internetowymi
  • Automatyczne zamykanie i wznawianie ofert w zależności od stanu towaru
  • Automatyczne pilnowanie stanów przy sprzedaży wielokanałowej
  • Edytory opisów dostosowane do możliwości, jakie daje platforma handlowa
  • Przeglądanie i zarządzanie zdjęciami zgromadzonymi w bazie Sello NX
  • Pobieranie i obsługa ofert wystawionych poza Sello NX
  • Szyfrowanie komunikacji (TLS 1.2)
  • Edycja pojedynczych trwających ofert
  • Dynamiczna aktualizacja wszelkich parametrów ofert internetowych (zależnie od implementacji pluginów integracji), w tym parametrów specyficznych dla kategorii
  • Śledzenie i zarządzanie ofertami z wielu kont oraz z wielu integracji w jednym miejscu
  • Zarządzanie oraz śledzenie zmian dokonywanych w ofertach
    trwających
  • Miniaturki towarów na liście ofert
  • Komentarze własne do ofert, ułatwiające komunikację wewnątrzfirmową
  • Szybkie wyszukiwanie i dodawanie towaru w oparciu o wyszukiwarkę InsTYNKT
  • Pola własne oferty internetowej.

Zamówienia wysyłkowe

  • Odpowiednik zamówienia z serwisu internetowego
  • Obsługa walut
  • Wysyłanie dokumentu sprzedaży do serwisu handlowego
  • Ustawianie statusu zamówienia w serwisie handlowym na podstawie statusu w programie
  • Możliwość edycji złożonego zamówienia, zmiany listy towarów, cen, sposobu wysyłki
  • Zamówienia dodawane ręcznie (np. zamówienia telefoniczne)
  • Zamówienia dodawane z Subiekta nexo
  • Łatwe i szybkie dodawanie towaru z kartoteki dzięki wyszukiwarce InsTYNKT
  • Wystawianie i modyfikacja dokumentów w Subiekcie GT oraz Subiekcie nexo
  • Automatyczne lub ręcznie tworzenie zamówień (z rezerwacją) w systemie sprzedaży
  • Pojedyncze lub zbiorcze tworzenie dokumentów sprzedaży
  • Oddzielny adres wysyłki, punktu odbioru oraz nabywcy na dokumencie
  • Historia zmian w transakcji
  • Nadawanie cech, po których można filtrować zamówienia wysyłkowe
  • Łatwy podgląd listy towarów, paczek oraz dokumentów wystawionych w systemie sprzedaży
  • Pola własne zamówienia wysyłkowego.

Pakowanie zamówień wysyłkowych

  • Dedykowany moduł przystosowany do pracy z ekranami dotykowymi.
  • Obsługa różnych kurierów i różnych typów przesyłek dla danego dostawcy (zależnie od dostępnych integracji)
  • Pilnowanie procesu pakowania (np. ostrzeżenia o przekroczeniu zadeklarowanej liczby sztuk towaru w paczce)
  • Tworzenie etykiet nadawczych z poziomów listy zamówień, edycji zamówienia oraz pakowania (drukowanie)
  • Wydruki magazynowe
  • Wysyłanie numerów paczek do serwisów internetowych (zależnie od integracji)
  • Śledzenie statusu przesyłek w serwisach kurierskich
  • Ręczne lub automatyczne nadawanie wagi paczce wyliczanej z towarów.

Wiadomości e-mail

  • Szybkie tworzenie wiadomości do klientów, również z wykorzystaniem szablonów wiadomości
  • Wiadomości automatyczne, generowane za pomocą Automatyzacji nexo
  • Obsługa załączników do wiadomości
  • Reguły wiadomości
  • Wykorzystanie szablonów przy tworzeniu i odpisywaniu na wiadomość.

Kartoteka asortymentu

  • Zarządzanie towarami niezależnie od ofert internetowych
  • Współpraca na jednej bazie danych z systemem sprzedaży Subiekt nexo
  • Synchronizacja towarów z systemu Subiekt GT
  • Dodawanie asortymentu ręcznie
  • Ręczne i automatyczne wiązanie ofert pobranych spoza Sello NX z kartoteką asortymentu
  • Pola własne asortymentu
  • Dostęp do pól własnych Subiekta GT (podstawowych i rozszerzonych)
  • Miniaturka zdjęcia widoczna na liście asortymentu
  • Możliwość przeglądania i zarządzania zdjęciami zgromadzonymi w bazie Sello NX
  • Zmiany zbiorcze wielu parametrów asortymentu jednocześnie.

Kartoteka klientów

  • Automatyczne tworzenie kontrahentów w systemie sprzedaży (przy tworzeniu dokumentów w Subiekcie GT dla zamówienia wysyłkowego)
  • Dodawanie klientów ręcznie
  • Anonimizacja danych klienta zgodnie z art. 17 RODO
  • Możliwość wysyłania wiadomości e-mail oraz SMS.

Współpraca z systemami sprzedaży Subiekt GT oraz Subiekt nexo

  • Pobieranie informacji o asortymencie i ich stanach z systemu sprzedaży Subiekt GT do Sello NX
  • Możliwość pobierania stanów towaru z wielu magazynów Subiekta
  • Tworzenie dokumentów wstępnych dla asortymentu powiązanego z systemem sprzedaży (zamówienie od klienta z możliwością rezerwacji towarów)
  • Możliwość ustawiania płatności w Subiekcie zależnej od płatności wybranej przez kupującego
  • Możliwość realizacji zamówienia poprzez dokument końcowy (FS – Faktura sprzedaży, PA – Paragon, PA+FSd Paragon + Faktura detaliczna, PAi + FSd - Paragon imienny + Faktura detaliczna)
  • Wprowadzanie klientów do bazy danych Subiekta GT/Subiekta nexo
  • Przestrzeganie uprawnień użytkowników systemu sprzedaży
  • Możliwość dodawania kosztów wysyłki jako pozycji na dokumencie
  • Możliwość obsługiwania wysyłki dla zamówień od klienta w Subiekcie nexo

Współpraca z zewnętrznymi programami i usługami

  • Serwis sprzedaży internetowej Allegro.pl
  • Subiekt GT, Subiekt nexo
  • Serwery pocztowe POP3/SMTP
  • Możliwość dodawania obsługi własnych kurierów
  • Serwisy kurierskie:
    • InPost (w tym obsługa Paczkomaty InPost, Kurier InPost oraz Allegro Paczkomaty InPost)
    • DPD Classic
    • Wysyłam z Allegro (wszyscy dostępni kurierzy w usłudze)

Praca na wielu kontach jednocześnie

Sello NX obsługuje dowolną liczbę kont z serwisu internetowego w jednej bazie danych. Umożliwia to spójną obsługę wszystkich ofert oraz zamówień wysyłkowych bez konieczności zmiany profilu. Aktualnie wybrane konto jest zawsze widoczne w polu Konto. W Sello NX dostępna jest również możliwość pracy bez żadnego konta sprzedaży internetowej związanego z serwisem handlowym - co umożliwia np. nadawanie przesyłek dla zamówień od klientów złożonych w Subiekcie nexo.

Praca sieciowa wielu użytkowników

  • Dzięki zastosowaniu rozbudowanego serwera bazy danych MS SQL Server możliwa jest praca wielu użytkowników na wspólnej bazie danych
  • W Sello NX wprowadzono rozbudowany system uprawnień dla poszczególnych pracowników. Administrator programu (Szef) może przydzielać pracownikom uprawnienia do poszczególnych funkcji aplikacji.

Bezpieczeństwo danych

  • W Sello NX dostępny jest mechanizm archiwizacji bazy danych, pozwalający utworzyć kopie zapasowe danych
  • Wszelkie hasła dostępu do kont są przechowywane w postaci zaszyfrowanej i wykorzystywane tylko do celów niezbędnych dla poprawnej pracy programu, takich jak np. synchronizacja danych z serwisem
  • Komunikacja z serwerami zewnętrznymi odbywa się poprzez szyfrowany kanał HTTPS (TLS 1.2).

Inne

  • Możliwość wyboru kolumn, formatu danych prezentowanych w kolumnach oraz sortowania  danych, w tym również sortowania po wielu kolumnach jednocześnie
  • Kolorowanie warunkowe wierszy i komórek
  • Własne widoki w zakładkach
  • Możliwość filtrowania danych na listach głównych przy użyciu wielu różnych filtrów
  • Podsumowania wartości w kolumnach list według różnych kryteriów
  • Możliwość grupowania danych na listach wg. własnych kryteriów
  • Możliwość wyszukiwania danych przy użyciu różnych kryteriów
  • Możliwość ustawienia synchronizacji automatycznej dla wszystkich serwisów
  • Śledzenie postępu synchronizacji w widgecie
  • Wszystkie dane i ustawienia programu zapisane są w bazie danych programu
  • Możliwość tworzenia pluginów integracji, dodających obsługę serwisów internetowych oraz kurierów
  • Rozbudowana pomoc kontekstowa wewnątrz programu
  • Możliwość zmiany motywu (jasny, ciemny)
  • Dostęp programistyczny (API, Sfera). SDK dostępne jest do pobrania tutaj.
  • Duża społeczność użytkowników Sello dostępna na forum programu
  • Czytelne raportowanie problemów synchronizacji bezpośrednio na liście ofert/zamówień
  • Rozszerzona automatyzacja – niemal wszystkie funkcje programu są lub będą dostępne do zautomatyzowania.